FAQ
Veelgestelde vragen
-
1. Moet ik een account hebben om een bestelling te plaatsen?
Nee. U kunt gewoon zonder account een bestelling plaatsen.
-
2. Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten! Retourneren is daarnaast wel op eigen kosten.
-
3. Wat zijn de stappen bij klachten?
Stuur ons een mail naar: info@coyard.nl. Wij overleggen de klacht vervolgens intern en komen met een passende oplossing.
-
4. Welke levertijden hanteren jullie?
Op dit moment ligt de levertijd tussen de 20 en 24 weken ongeveer. Dit kan verschillen per product.
-
5. Hoe kan ik betalen?
Wat u zelf het fijnste vindt! Betaalt u graag verzekerd met een creditcard, dan kan dit bij ons. iDeal? Kan ook!
-
6. Kan coyard onze aankoop komen monteren?
Zeker! Wij kunnen de montage van uw tuinhuis uit handen nemen, wel rekenen wij hiervoor een meerprijs. Neem even contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
-
7. Zit er garantie op de producten?
Ja wij bieden garantie aan op onze producten, Dit kan wel verschillen van product tot product. Mocht u twijfelen, neem dan gerust even contact op met de klantenservice.
-
8. Waarvoor dienen de afwateringsbalken/ funderingsbalken?
Grondbalken/ funderingsbalken zorgen ervoor dat uw tuinhuis iets van de grond staat, zodat het regenwater afgevoerd kan worden via het schuin aflopende einde van de balken. Hierdoor blijft de kwaliteit van de onderste planken goed. Ook biedt het een solide vlakke ondersteuning voor uw tuinhuis zodat er een stevige basis is om vanaf op te bouwen.
-
9. Ik heb een beschadigd product ontvangen of er mist iets, wat nu?
Gelukkig komt dit niet tot nauwelijks bij ons voor! Mocht dit toch het geval zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice en wij komen met een passende oplossing.
-
10. Overige vragen?
Stuur een mail naar: info@coyard.nl of bel ons via bovenstaand nummer en wij komen zo snel mogelijk bij u terug.